REKLAMACIJE

Če želite uveljavljati reklamacije, prosim izpolnite kontaktni obrazec.

Če ste prejeli poškodovan izdelek, ga lahko vrnete v originalni embalaži in vam bomo izdelali novega v najkrajšem času. Izdelek mora biti neuporabljen. Na že uporabljene nalepke ne priznavamo reklamacij, zato izdelek dobro preglejte, preden ga namestite.

Če je ob prevzemu pošiljke poškodovana embalaža, paketa ne sprejmite. V tem primeru morate na pošti narediti reklamacijski zapisnik. Pošta po prejemu poškodovane pošiljke obvesti prodajalca, ki vam bo v najkrajšem času poslal novo pošiljko.

Če menite, da ste prejeli napačno barvo, ki je niste navedli v naročilu, izpolnite kontaktni obrazec (velja le za eno in dvobarvne dekoracije).

Na odstopanja barvnega odtenka ne priznavamo reklamacij, razen v primeru, če ste predhodno naročili barvne karte prodajalca. in prejeta dekoracija ne ustreza izbrani barvi. Reklamacij barvnega odtenka na osnovi ogleda barvne karte preko monitorja ne bomo upoštevali, ker se barva, ki jo vidite na monitorju, lahko malce razlikuje od dejanske.

Nalepke izdelujemo po naročilu posebej za vas, zato vračilo v primeru, da vam izdelek ni všeč, ni mogoče.

Kupec mora naročeni izdelek nalepiti v skladu z navodili proizvajalca. V kolikor montaža ni izvedena v skladu z navodili, kupec ni upravičen do polne reklamacije izdelka, Če izdelek nenamerno poškodujete, vam poškodovani del lahko izrežemo znova. Cena je sorazmerna glede na velikost poškodbe. Dovolj je, da nam pošljete sliko poškodbe in dogovorili se bomo o popravilu.

Košarica  

Prazna košarica

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Na blagajno